Innovativ Kontakt

Undersökning och analytik - Nesenta Oy

Vi känner branschen, för vi i Nesenta jobbar i kundservicens kärna. Vi utreder kundservicens nivå både ur personalens och kundernas synvinkel. Vi erbjuder skräddarsydda kundmätningar och -analyser baserade på artificiell intelligens och maskininlärning.

 
 
stock-photo-laptop-mobile-phone-tablet-and-documents-on-a-working-table-in-creative-office-successful-735900559.jpg

Undersökning och analytik


kontakta oss

Country Manager

Timo Turunen

tel +358 40 568 3505

timo.turunen(at)nesenta.fi

viiva.png
 
 

CUSTOMER EXPERIENCE

Vi hjälper dig att leda och utveckla kundtjänsten. Vi planerar, insamlar och analyserar data för att kunna utveckla kundupplevelsen. Du får underlag för att förstå kunderna och utveckla affärsverksamheten.

Vi känner branschen, för vi i Nesenta jobbar i kundservicens kärna. Vi utreder kundservicens nivå både ur personalens och kundernas synvinkel. Vi erbjuder skräddarsydda kundmätningar och -analyser baserade på artificiell intelligens och maskininlärning.

Vi utnyttjar statistiska analyser av kvantitativ data och kvalitativa analyser av kvalitetsdata. Vår styrka är internationell slagkraft i att samla och analysera data i alla digitala responskanaler.

Tre sektorer: Customer Experience, BI-rapportering och analys, Konsultering och utveckling

TJÄNSTER

  • Kundtillfredsställelsemätning

  • Tal till text -analyser

  • Brand-undersökning

  • Uppföljning av kundupplevelse

  • Marknadsundersökning

  • Personalundersökning

  • Puls

  • Övrig datainsamling med olika metoder

 

BI-RAPPORTERING OCH ANALYS

Vi erbjuder BI-rapporter och -analyser för ledning av kundservice, dvs Business Intelligence -underlag. Med hjälp av dessa kan kundupplevelse-datat lätt distribueras till användarna. Datat är lättfattligt och kan ytterligare fördjupas.

Vi erbjuder även konsultering och utbildning kring mätning av kundupplevelse.

KONSULTERING OCH UTVECKLING

Vi konsulterar och utbildar. Vi undersöker försäljningspotential och tillfogar kundkompetens för framgångsrik affärsutveckling.